Ga naar inhoud

IE 11.....de boosdoener??


Astrid68

Aanbevolen berichten

Hoihoi!

Ik heb vorige week een nieuwe laptop gekocht.

Met IE 11 en windows 8.1.

Maar erger me momenteel zo kapot aan dit ding dat ik in staat ben het nu al door het raam heen te gooien!!

Dacht er met deze laptop op vooruit te gaan, maar ik heb nu mijn ernstige twijfels.

Ik ondervind diverse problemen en heb het idee dat het aan IE 11 lligt.

Ik speel een spel op hyves. En als ik in full screen modus wil spelen springt de helft van het beeld op zwart!

Doe ik dit in chrome, dan heb ik daar geen last van.

Maar in chrome speelt het spel trager, vandaar dat ik hier altijd explorer voor gebruik.

Ik speel ook nog een spel op zynga. Ook dit is hopeloze bagger om te spelen. Het spel klapt er om de haverklap uit.

Flash / shockwave crasht constant.....ik word er helemaal tureluurs van!

Waar ligt dit toch aan? Als ik de spellen op mijn "oude" laptop speel heb ik deze problemen niet. ( IE 9 en windows 7)

Behalve dat deze spellen soms erg traag zijn, maar dat ligt aan hun server.

Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen, en of dit te verbeteren is.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zirion,

Ik heb dit gedaan, en ik heb het idee dat het er iets beter van wordt. Maar niet reuze.

In Explorer valt de helft van het beelscherm nog steeds zwart als ik in full modus wil spelen. Of ligt dit misschien aan het spel?

Vreemd genoeg speel ik die spellen het snelst in explorer! Want ik ben het met je eens.....IE is drap!! xD

Ik gebruik voor de rest chrome. Mozilla heb ik er ook op staan, maar dat bevalt me niet zo goed. Ik kan met mozilla helemaaaaal niet op zynga komen zelfs.

Ik geloof dat ik spijt ga krijgen van mijn aankoop. En daar baal ik stevig van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.