Ga naar inhoud

Ik kan facebook niet openen.


Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen kan ik facebook niet openen,als het eindelijk dan wel is gelukt word maar de helft van de foto's getoond en is veel blanco.

Log in via google chrome,heb alle tips die worden gegeven uit geprobeert en niets helpt,zoals vinkje verwijderen bij proxie,herstel uitgevoerd,google chrome opnieuw geiïnstaleerd,wie weet raad ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook al eens de cookies en ..... verwijderd?

Dat kan eventueel met Ccleaner.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Ga dan naar het tabblad cleaner, klik dan op analyseren en schoonmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,allemaal al gedaan,schijfopruiming,cookies enz.opgeruimd,cleaner ook uitgevoerd,maar kan er nog steeds niet op komen. Hier word ik niet vrolijk van,het enige wat ik nog kan bedenken is dat er een storing is bij FB,op de site daar van staat niet dat er nu een storing is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,via chrome en ie,ook geen resultaat,de hele dag niet.Probeer het nu net weer en heb eindelijk weer verbinding,we zullen het maar op een storing van FB houden dan en hopen dat het nu goed blijft.Dank voor alle hulp en tips .:top:Ik markeer even dat het is opgelost.Groetjes Pietsje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.