Ga naar inhoud

Ik krijg mijn e-mails dubbel binnen


odil

Aanbevolen berichten

Beste,

Sedert een week krijg ik mijn e-mails nu dubbel binnen, dus één en dezelfde mail zit steeds 2x in mijn mailbox?

Ik heb mijn accounts nagezien of er geen dubbel account in staat maar ik zie niets verkeerd.

Ik heb 3 mail accounts met telkens een andere naam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je gedaan hebt wat stegisoft vroeg, kijk dan ook het volgende eens na via:

extra, dan opties, e-mailinstellingen, verzenden/ ontvangen (zie afbeelding)

post-23245-1417704249,6635_thumb.png

in het nieuwe scherm klik je op bewerken

links zie je je accounts (drie stuks?)

klik op de 2de account

rechts zie je "de geselecteerde account opnemen in deze groep"

doe dat vinkje weg

herhaal dat ook bij de derde account

post-23245-1417704249,7016_thumb.png

je scherm ziet er dan zo uit (je 2de en 3de account hebben een rood kruisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, als er een vinkje staat blijven je mails op de server staan.

Bijvoorbeeld je hebt een laptop en een desktop, en je haalt via alle twee je mails binnen dan zou het kunnen dat je een mail die je via je laptop binnengehaald hebt liever op je desktop zou zien, of omgekeerd.

Als dan bijvoorbeeld dat vinkje (op je laptop)staat bij op de server staan laten, kan je zelfs als je de mail al op je laptop hebt, die zelfde mail nog binnenhalen via je desktop.

Ik hoop dat ik het een beetje begrijpbaar uit gelegd heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg de mail van dit forum al niet meer dubbel binnen door het vinkje weg te halen.

Ik heb een laptop en een desktop en wat ik op mijn laptop krijg dat krijg ik meestal niet op mijn desktop maar dit is niet zo'n probleem omdat de desktop heel zelden wordt gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.