Ga naar inhoud

Ik ontvang email maar op 1 laptop


odil

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb thuis 2 laptops en 1 vaste pc en sedert kort heb ik een probleem met het ontvangen van mijn emails op de laptop boven in mijn bureau.

1 laptop staat beneden en boven staat er nog een laptop en de vaste pc.

Ik heb 2 mail accounts, 1 privé bij telenet en 1 voor mijn bedrijfje bij alfanet.

Op de laptop beneden ontvang ik van beide providers netjes alle mails binnen maar op de laptop boven ontvang ik geen mails meer, enkele weken weken geleden kwamen ze nog op beide laptops binnen.

Op de vaste pc komen ze ook nog allemaal binnen, maar die vaste pc gebruik ik eigenlijk niet meer.

Ook op mijn smartphone (mobistar) komen de mails maar af en toe eens binnen en ik kan het probleem niet vinden.

Jacky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er komen geen mails binnen, krijg je een foutmelding?

De instellingen staan misschien zodanig dat als de e-mails op een bepaalde PC binnen komen ze van de server verwijderd worden, je kan ze dan via de andere PC inderdaad niet binnen halen.

Het heeft tot enkele weken geleden toch gewerkt?

En je hebt geen aanpassingen gedaan op een of andere PC?

Een herstelpunt terug zetten kan dan je probleem eventueel oplossen.

Hoe je dat doet lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een herstelpunt heb ik al gemaakt en dat helpt niet, vreemd dat ik enkele weken geleden wel mijn mails op beide laptops ontvangde en nu opeens niet meer.

In de instellingen heb ik niet aangevinkt dat ze van de server verwijderd moeten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De inbox op mijn webmail is leeg, dus er moet toch ergens iets ingesteld staan dat hij ze verwijderd van de server.

- - - Updated - - -

Ik zal van de laptop waar de mails toekomen eens de beide accounts verwijderen en opnieuw instellen, kijken of het dan lukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.