Ga naar inhoud

ik zoek browser met privacy voor mijn zoon


anatool

Aanbevolen berichten

mijn zoon woont een aantal maanden nu bij mijn moeder...hij zou graag wat privacy op mijn moeders pc hebben...dat zegt hij niet tegen mij,maar als vader ben ik nogal sterk in telepathie:D...dus kortom is er een browser waar hij eventueel een wachtwoord kan opzetten ,zodat ik en mijn moeder er geen toegang hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

met welke browser(s) wordt er momenteel op die pc gewerkt?...

Er bestaat de mogelijkheid om je volledige zoekgeschiedenis automatisch te wissen bij het afsluiten.

Hoe je dit instelt voor Mozilla Firefox vind je hier : ( Recente geschiedenis wissen | Handleiding | Firefox Help ).

Als het over een andere browser gaat wil ik dat wel voor je uitzoeken.

Van het bestaan van een browser met een wachtwoord heb ik geen weet.

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier op moeders pc wordt internet explorer gebruikt en google chrome...neen het is niet het probleem waar hij surft hoor...thuis gebruik ik firefox,maar ik weet niet of ik de browser kan op een slotje of wachtwoord kan doen.

ik denk dat hij niet zou willen dat ik zijn email of facebook berichten zou kunnen lezen denk ik...heeft hij daarom softonic-eng7 geïnstaleerd? maar dat moest ik verwijderen door een moderator met hijack,was dat programma(softonic-eng7) kwaadaardig...straks komt hij hier terug thuis en ik vrees dat hij niet tevreden zal zijn hoor dat ik dat verwijderd heb...haha,maarja ik heb nu medelijden met hem...wat is softonic-eng7 trouwens?

groeten anatool

Link naar reactie
Delen op andere sites

Softonic-eng7 is een toolbar (zoals de google toolbar) die je eigenlijk niet nodig hebt en die vol achterpoortjes zit voor malware.

Je bent die dus beter kwijt dan rijk.

Een massa tools en programma's installeren een toolbar als je installeert. Bij een aantal onder hen kan je de installatie van de toolbar verhinderen door hem uit te vinken, maar niet iedereen let hier op met alle gevolgen vandien.

Enkele voorbeelden van te vermijden toolbars zijn de Ask toolbar en de toolbar van My Web Search.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.