Ga naar inhoud

Internet explorer


keeperke

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij helpen met Internet Explorer die niet opstart.

Wanneer ik mijn Internet opstart krijg ik voor dat ik op mijn startpagina kom al de melding van Internet explorer reageert niet meer. Waarop ik geen andere keuze heb dan op de knop te klikken programma afsluiten. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen zodat ik opnieuw op het internet kan?

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is momenteel een probleem als je Avast én Internet Explorer 11 gebruikt. Avast zegt dat de problemen zijn opgelost door de laatste productupdates, maar toch werkt Internet Explorer bij een paar mensen (nog) niet.

- Zorg dat je het product Avast hebt bijgewerkt tot versie 2014.9.0.2013

(dit doe je als volgt: rechtsklik op het avast symbool onderaan rechts, kies Bijwerken en dan voor Engine en virusdefinities. Scroll naar onder en druk bij "PROGRAMMA" op "Bijwerken".

- Herstart de PC.

Als Internet Explorer 11 nog steeds een foutmelding geeft, probeer je dit:

- Verbreek eerst de verbinding met internet (op het computertje klikken onderaan rechts van je scherm, klik op "Netwerkcentrum openen", aan de linkerkant kiest u voor "Adapterinstellingen wijzigen", Rechtsklik op "LAN-verbinding" en kies Uitschakelen.)

- Ga naar het startmenu en typ internetopties en druk op enter

- Ga naar het tabblad Verbindingen

- Helemaal rechts onderaan klik je op de knop Lan-instellingen

- Doe dan het vinkje weg bij "Instellingen automatisch detecteren"

- Schakel nu terug internet in (op het computertje klikken onderaan rechts van je scherm, klik op "Netwerkcentrum openen", aan de linkerkant kiest u voor "Adapterinstellingen wijzigen", Rechtsklik op "LAN-verbinding" en kies Inschakelen.)

- U zal merken dat IE 11 nu terug samen werkt met Avast

Als het nog niet werkt, kan een oplossing zijn om Internet Explorer naar standaardwaarden terug te zetten. Hoe dit moet, vertellen we in een volgend bericht. Probeer eerst bovenstaande suggesties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.