Ga naar inhoud

Internet Explorer


Reintje

Aanbevolen berichten

Hallo beste vrienden

Mag ik jullie deze vraag even voorleggen alsjeblieft,

is van een goeie vriend.

Zijn laptop is al tweemaal in de winkel geweest en heeft last van veel reklame,zoals hier onder(rode kleur) beschreven staat.

Mijn computer problemen zijn nog niet hellemaal op gelost dat Internet Explorer dat breng niet dan vervelende reclame.Dat komt hij wil niet met Google.nl of startpagina.nl op starten.

Hij start op met een verkeerde pagina Istrartsurf krijg hem ook niet er uit hoewel ik in internetopties aangeeft dat hij bv met Google moet opstarten dat wil hij niet meer.

Heel veel dank op voorhand:-)

Groetjes

Reintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo hier nog hetgeen onze vriend voorheeft,

Dankbare groetjes

Reintje

post-15759-1417705939,1331_thumb.png

Dat internet Explorer werkt ook niet goed, dat komt omdat hij elke keer met een verkeerde pagina opstart

Bij internet Opties staat dat hij met www.startpagina.nl moet opstarten maar dit houd hij niet vast ook bv www.Google.nl houdt hij niet vast

Van morgen wilde ik De Hoeksche waard op mijn blog plaatsen via Internet Explorer dan laat hij maar een halve pagina zien en waar ik moet zijn om in te vullen staat reclame voor.

Ik wordt er zo moe van,

die vriend van de computerclub kon het dinsdag ook niet oplossen

Dit is de link waar mee hij blijft opstarten.

WebSearches

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Reintje,

Het gemakkelijkste is dat uw goede vriend zich bij PCH aanmeldt / registreert en een eigen topic start post-41531-1417705939,1733_thumb.png bij het forum-onderdeel Bestrijding malware & virussen.

Dit om de communicatie eenvoudig en sneller te houden in verband met het uitvoeren van de instructies die gegeven worden door de malware & virussen expert(s) en die uitgevoerd dient te worden vanaf de desbetreffende computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter aanvulling van bericht 3, je vriend kan RSIT uitvoeren (zie hieronder) en direct het logje plaatsen in zijn eerste bericht.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan Clarkie en iEscape

Wou dit even laten weten,heb bericht ontvangen van onze vriend,en hij schrijft het volgende...

Ik wilde mij aanmelden dat lukt niet hij blokkeert of gaat naar een andere website dat zal allemaal wel te maken hebben met dat hij met een ander Brouwsel start

IK ga zelf allemaal niet verder zitten zoeken, ga woensdagmiddag even langs de computerzaak kijken of zij het oplossen.

Nogmaals heel veel dank:adore:

groetjes

Reintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.