Ga naar inhoud

Internet explorer duurt erg lang


Rud06

Aanbevolen berichten

ik ben sinds kort verandert van Fat32 naar NTFS en sinds dien duurt het erg lang voordat mij startpagina open gaat. als ik internet wil openen blijft een blauwe rondje draaien heel lang,dan pas gaat internet open. ik heb windows XP .en internet via de kabel xms .dit probleem treed sinds kort op. pc zit niet vol .wie kan me hiermee helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

voer eens schijfopruiming uit,

zet dan het virtuele geheugen op de schijven uit.

start nu op in veilige modus en ga defragmenteren.

start terug op in normale modus en zet het virtuele geheugen terug aan op 'door systeem beheerde grootte'

kijk nu of internet explorer al wat makkelijker opstart :b:

welke versie van internet explorer heb je? 7 of 8?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ja ik heb internet expolrer 8. en kun je me uitleggen hoe ik het virtuele geheugen op de schijven uit moet zetten?

voer eens schijfopruiming uit,

zet dan het virtuele geheugen op de schijven uit.

start nu op in veilige modus en ga defragmenteren.

start terug op in normale modus en zet het virtuele geheugen terug aan op 'door systeem beheerde grootte'

kijk nu of internet explorer al wat makkelijker opstart :b:

welke versie van internet explorer heb je? 7 of 8?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik met de rechtermuisknop op "mijn computer" en klik dan op "eigenschappen"

Ga dan naar de tab "geavanceerd" en klik in de rubriek "prestaties" op "instellingen"

Dan krijg je een nieuw venster en je gaat opnieuw naar de tab "geavanceerd". In de rubriek "virtueel geheugen" klik je op "wijzigen".

Nu selecteer je de onderste optie "geen wisselbestand" en je klikt op de knop "instellen".

Sluit alle vensters met de "OK" knop.

Na de schijfopruiming ga je terug naar dit venster en je kiest de 2de optie "laat systeem de grootte bepalen" en je klikt op de knop "instellen". Alle vensters sluiten met de "OK" knop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.