Ga naar inhoud

internet heeft geen volledige balk en internet opties kan ik niet openen


troeltje

Aanbevolen berichten

hi allemaal

wie kan mij helpen ben al achter het probleem maar hoe ik hem oplos is een tweede

als ik naar mijn internet gaat heb ik alleen de adres balk.

ik kan deze op geen enkele manier veranderen in hoe het hoort

dus geen knoppen favoriten bestand en dergelijke.

pop ups opend ie niet en ik kan de menubalk ook niet verder uitbreiden dan de adresbalk.

Met andere woorden ik kan ook niets downloaden

als ik naar configuratiescherm gaat en internet opties aanklik dan opend ie niets

wel de andere picto's maar niet de internet opties

waar ligt dit aan?

aangepast door troeltje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Troeltje

We kunnen alvast eens proberen of we die Internetopties terug aan de praat krijgen met het onderstaande RAR bestand.

Na downloaden en uitpakken klik je op Schakel BrowserOpties aan.vbs, herstart hierna je PC.

Probeer dan eens of je de Internetopties kan openen.

http://www.pc-helpforum.be/attachments/f184/4144d1267813251-internet-opties-werkt-niet-meer-schakel-browseropties-aan.rar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is het misschien het beste eens te kijken of er geen ongewenste software op je pc beland is.

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Dubbelklik op HijackThis.msi

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “uitvoeren als administrator". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis.

Indien het niet mogelijk is HijackThis op de probleem PC te downloaden,

download het dan op een andere PC en breng het bestand over via een USB-stick,

om de scan uit te voeren op de probleem PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

.[/i]

het dik gedrukte snap ik niet

gelukkig is het dowenloaden van het programma op een andere pc gelukt en heb het overgezet op deze pc.

alle stappen uitgevoerd die je hebt omschreven maar de laatste snap ik niet

"plak nu het HJT logje in jer bericht door ctrl en V toets"

maar welk berichtje bedoel je dan?

voel mij wel een beetje een dombootje hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, na de scan met HijackThis krijg je een tekstdocument (kladblok) met daarin een heleboel tekst,

het is nu de bedoeling dat je die tekst kopieert en deze in je volgende bericht toevoegt (plakt),

zodat wij hem kunnen lezen.

Dus :

1) Je markeert de volledige tekst die HijackThis na de scan in een tekstdocument weergeeft.

2) Dan kopieer je die tekst.

3) Je plakt die tekst in je volgende bericht dat je naar ons verstuurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oohh oke dan

nou hier is ie hoop dat je er wat aan kan zien

dank je wel voor het bekijken alvast

oohhh bummer zeg

ctrl a gaat prima

ctrl C gaat ook goed

maar plakken of ctrl V doet ie dus niet

rot computer ook [;(

nou ik neem aan dat jij nu ook het spoor bijster bent :S

groetjes trudy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je kan de volledige tekst van het HijackThis log selecteren (Markeren),

en je kan hem dus ook kopiëren,

maar als je hem in het venster plakt waar je ook je berichten schrijft in het Forum gaat het dus niet.

Als je rechtsklikt in het venster waar je ook berichten in schrijft, en je kiest dan voor plakken,

dan zou normaal gezien die tekst in het bericht-venster moeten staan.

Een andere optie is de tekst kopiëren naar een USB-stick en hem dan via een andere PC in je volgende bericht te plakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.