Discussie gesloten
Resultaten: 1 t/m 2 van 2

internet uitval

Dit is een discussie over internet uitval in het forum Archief Internet & Netwerk , en maakt deel van de Internet & Netwerk categorie; Hallo sedert een paar maanden gebeurt het dat het internet op mijn laptop uitvalt bij andere gebruikers op ons netwerk ...

Nieuweling

Standaard internet uitval

Hallo
    sedert een paar maanden gebeurt het dat het internet op mijn laptop uitvalt
    bij andere gebruikers op ons netwerk komt dat niet voor
    dus is het probleem volgens mij gesitueerd op mijn laptop
    Wat ik meestal doe: ik klik op het icoontje onderaanrechts de taakbalk van netwerk en klik op herstellen. Daarna werkt het terug.
    als ik mijn laptop afsluit krijg ik ook altijd een error: zcfgsvc.exe nu afsluiten komt er dan
    ik heb gelezen op het internet dat zcfgsvc.exe een driver is voor mijn WIFI. Zijn dat 2 problemen aan elkaar gelinkt?
    en hoe kan ik die internetproblemen verhelpen? want het is redelijk irritant omdat ik een fervent gamer ben en die uitvallen absoluut kan missen!!

groetjes, J.S.

Supervisor kweezie wabbit's schermafbeelding
    Leeftijd
    56

Standaard

Kan je in de instellingen van je netwerkkaart iets terugvinden over verbinding verbreken na een bepaalde tijd (zonder activiteit)? Dit moet je dan instellen dat de verbinding behouden blijft.
    Andere mogelijkheid is de drivers van je netwerkkaart opnieuw installeren of upgraden naar de laatste versie.
    Als je tevreden bent over ons, vertel het dan aan gans de wereld.
    Als je niet tevreden bent, vertel het dan alleen aan ons.

Bezoek onze VIDEOZONE: info in woord en beeld !

Discussie gesloten

Labels voor deze discussie

Regels voor berichten