Ga naar inhoud

internetproblemen


griet

Aanbevolen berichten

Na een tijdje valt mijn draadloos internet weg. Ik krijg geen connectie meer met internet, terwijl er geen foutmeldingen gegeven worden. Dit is enkel voor mijn 2 laptops en 1 smartphone. Het vreemde is dat ik met mijn andere smartphone wel nog op internet kan surfen.

Na een tijdje komt alles weer goed, maar het is toch wel dagelijks dat dit probleem zich voor doet.

Kan iemand mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste griet.

Ik heb je vraag verplaatst naar het juiste forumonderdeel.

Zo wordt je sneller geholpen.

Dank je wel. Ik heb die router al een tijdje en alvorens de smartphones en de nieuwe laptops er waren had ik ook al problemen met mijn oude laptop. Ik heb niets verplaatst. Het draadloos internet (Dlink) bevindt zich in de living, alsook de laptops en smartphones.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je even volgende doen,

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In bijlage het 1ste bestand: zonder mijn draadloze connectie, het 2de bestand waarbij ik mijn kabel gelegd heb.

Kan je even volgende doen,

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

ipconfig.txt

ipconfig2.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het eerste logje ziet er goed uit. Bij het tweede (bijlage ipconfig2.txt) is blijkbaar iets fout gegaan. Heb je zeker geen tikfout gemaakt? Deze consoles zijn zeer gevoelig voor deze foutjes.

Kan je ondertussen ook eens volgende doen,

Download InSSIDer en installeer het. Open het programma en ga naar het tabblad Time Graph je zal zien dat onderaan een grafiek wordt gemaakt. Laat je computer enige tijd staan en wanneer deze de volledige balk omslaat mag je hiervan een printscreen nemen.

Voeg in je volgende post deze printscreen samen met een nieuw ipconfig logje van je kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.