Ga naar inhoud

IP adres probleem


Frenetic

Aanbevolen berichten

Het zit zo ik speel een spel en run een eigen server voor al 6 maanden

sinds 5 dagen terug heb ik nieuw internet nieuwe internet instellingen

maar nu kan ik niet op me eigen server connecten terwijl ik zie dat andere players wel op me server kunnen dus: met mijn eigen ip adres geraak ik niet op me eigen ip adres

Kmoest poort 7171 TCP and UDP beiden open hebk gedaan

Is er een optie bij me http://192.168.1.1

routeropties

zodat ik toch op me eigen server kan spelen?

Ik heb geprobeerd op andere servers daar kan ik wel op maar niet op me eigen...

alvast bedankt,

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is je externe

Probeer eens je interne? Dus op je server zelf eens kijken welk ipadres je server op zijn netwerkkaart heeft. Dat zal normaal een andere zijn dan wat die site opgeeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is je externe

Probeer eens je interne? Dus op je server zelf eens kijken welk ipadres je server op zijn netwerkkaart heeft. Dat zal normaal een andere zijn dan wat die site opgeeft.

maar ik gebruik een dynamische dns dat vervangt me externe ip om naar

bijvoorbeeld: (name).servegame.com en die neemt me externe adres automatisch en dn kunne mijn leden van me server met die naam connecten in plaats van het ip enige oplossingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

mja al de anderen doen het perfect hoor.

Ik denk dat jij enkel gewoon jouw intern IP adres moet opgeven, en dat het dan wel gaat werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mja al de anderen doen het perfect hoor.

Ik denk dat jij enkel gewoon jouw intern IP adres moet opgeven, en dat het dan wel gaat werken.

kheb de server ip veranderd naar het intern en de members kunne wel weer connecte maar ik niet ik heb geprobeerd met me dynamisch en me intern lukte beide niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.