Ga naar inhoud

Kan mail niet verwijderen


wes45

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik bekeek vandaag mn mails en kan hiervan 3 mails niet verwijderen.

Als ik ze wil verwijderen gebeurt er niks.De andere mails of nieuwe mails kan ik wel verwijderen.

Wat zou hiervan de oorzaak zijn?

Ook in veilige modus lukt het niet.

Het gaat over microsoft outlook express.

Alvast bedankt.

Mvg Wes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In welke map van Outlook Express zitten de deugnieten ?

Ze zitten nog in mijn postvak in.

Het zijn eigenlijk 2 mails van facebook waar iemand gereageerd heeft op een bericht.

Dan krijgen we daar dan een melding via mail.Dit zijn de eerste die we niet kunnen verwijderen.Dan heb ik nog 1 andere gewone reclame mail.

Mvg Wes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak in OE een nieuwe map aan waar je de berichten die je wil behouden van je Postvak IN naartoe sleept. Dan blijven in het originele Postvak IN enkel de 3 ongewenste berichten over. Sluit dan OE af.

Ga naar de standaardlocatie van de OE-mappen : C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express.

Verwijder daar het bestand Postvak In.dbx. Mogelijk kan je deze bestanden niet zien, omdat het hier om "verborgen" bestanden gaat. Is dit zo, dan moet je bij mapopties eerst kiezen om "verborgen" bestanden te tonen.

Start dan OE opnieuw op. Dan heb je een clean Postvak IN ... en zouden de berichten verwijderd moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak in OE een nieuwe map aan waar je de berichten die je wil behouden van je Postvak IN naartoe sleept. Dan blijven in het originele Postvak IN enkel de 3 ongewenste berichten over. Sluit dan OE af.

Ga naar de standaardlocatie van de OE-mappen : C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express.

Verwijder daar het bestand Postvak In.dbx. Mogelijk kan je deze bestanden niet zien, omdat het hier om "verborgen" bestanden gaat. Is dit zo, dan moet je bij mapopties eerst kiezen om "verborgen" bestanden te tonen.

Start dan OE opnieuw op. Dan heb je een clean Postvak IN ... en zouden de berichten verwijderd moeten zijn.

Bedankt weer wat bijgeleerd.

Dit is opgelost.

Mvg Wes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.