Ga naar inhoud

Krijg zoekmachine BING niet weg


Gast

Aanbevolen berichten

Hey,

Tijdens downloaden van bepaald programma stelde ik vast :

ik heb mijn website om muziek op te nemen,namelijk Frostwire laten updaten,lette op of ik niets mee ongewild installeerde,maar toch stelde ik vast(ik heb Google Chroome als browser) dat mijn zoekmachine die normaal Google is nu veranderd is in BING,rechtsboven via instellingen heb ik terug als zoekmachine Google ingesteld,staat daar ook goed ingevuld,maar na opstarten blijft dat Bing,ondanks als je terug naar instellingen gaat kijken Google staat aangevinkt,begrijpe wie kan.

Om geen domme dingen te doen keek ik eens op internet,en vond onderliggende uitleg,moet ik dit doen,op die knop Browserinstellingen herstellen drukken,maar gaan dan geen bepaalde instellingen,zaken verloren gaan,onderaan ziet u wat er allemaal gebeurt als je op die knop duwt.

Vreemd toch,goed ingesteld,en toch blijft Bing mijn zoekmachine.

[h=1]Moet ik onderstaande uitleg toepassen aub ?

Browersinstellingen herstellen[/h]In Google Chrome kunt u met één klik uw browserinstellingen herstellen. In bepaalde gevallen kunnen uw Chrome-instellingen zonder uw medeweten worden aangepast door programma's die u installeert. Er kunnen extra extensies en werkbalken of een andere zoekmachine worden weergegeven. Als u uw browserinstellingen herstelt, worden de ongewenste wijzigingen als gevolg van het installeren van andere programma's ongedaan gemaakt. Uw opgeslagen bladwijzers en wachtwoorden worden echter niet gewist of gewijzigd.

Uw browserinstellingen herstellen:

  1. Klik op het Chrome-menu SNP_2696434_en_v1 op de browserwerkbalk.
  2. Selecteer Instellingen.
  3. Klik op Geavanceerde instellingen weergeven en ga naar het gedeelte 'Browserinstellingen herstellen'.
  4. Klik op Browserinstellingen herstellen.
  5. Klik op Herstellen in het dialoogvenster dat wordt weergegeven. Opmerking: als het selectievakje 'Help Google Chrome beter te maken door de huidige instellingen te melden' is aangevinkt, worden uw Chrome-instellingen anoniem verzonden naar Google. Als deze instellingen worden gerapporteerd, kunnen we trends analyseren en eraan werken ongewenste wijzigingen in de instellingen in de toekomst te voorkomen.

Het herstellen van uw browserinstellingen is van invloed op de onderstaande instellingen:

Als u nog steeds problemen ondervindt, is er mogelijk een programma geïnstalleerd in uw besturingssysteem dat uw Google Chrome-instellingen bijwerkt. Meer informatie over programma's die ongewenste wijzigingen in de instellingen veroorzaken

Link naar reactie
Delen op andere sites

We pakken het even op een andere manier aan:

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer ik dit bestand open,bij mij is het een Windows 7 32 bit versie krijg ik een heel blad met een hele uitleg,noemt : Log.txt Kladblok,lukt dus niet.

Zoals reeds gezegd heb ik als browser Google Chroome,die ik wil behouden,maar zag ik daar niet ergens dat ik dit moet doen met Mozilla Firefox,moet ik dan die Mozilla installeren,en mijn Google Chrome dan,die ik graag gebruik

U schrijft hierboven:

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Maar ik krijg dit Log.txt Kladblok en zit al vast .......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Een vriend van mij was zo goed eens langs te komen,probleem is opgelost,hij verwijderde Google Chrome helemaal en installeerde het opnieuw,via Instellingen,rechts boven ging hij naar Uiterlijk en daar in de rubriek Knop Startpagina weergeven,vulde hij de url van Google in,en na pc opnieuw opgestart te hebben werkte ie opnieuw goed.

Verder installeerde hij het programma Windows Register Repair ,en via Fix Errors verwijderde ie eigenlijk massa te verwijderen gegevens,en pc terug opstarten.

Deed mijn best te zeggen wat ie deed,hopelijk hebben jullie er iets aan hè.

Hartelijk voor de hulp en bereidwilligheid.

rudy

doei

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.