Ga naar inhoud

Laptop vind geen draadloze netwerken.


DaanP

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb mij laptop binnen gedaan voor een herstelling. Nu is deze goed hersteld maar vindt hij geen draadloze netwerken meer. De andere computers en smartphones in huis vinden het draadloos netwerk zonder problemen. Het gaat om een laptop van het merk Asus met Windows 7 home premium aan boord.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nu is deze goed hersteld

Ik dacht het niet: een correct herstelde laptop doet alles wat hij moet doen.

Wat waren de problemen voor de herstelling, wat werd er precies vervangen / hersteld en hoe reageert de hersteller wanneer je hem hiermee confronteert ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Contact tussen oplader en laptop was slecht. Batterij en oplader zelf echter wel nog in orde. Oplaadpin was blijkbaar verwrongen en is gesoldeerd. Ik ben niet bekend met alles wat zich in een computer bevind. Hij laadt nu allesinds terug perfect op.

Ik heb ondertussen enkele malen ons draadloze thuisnetwerk kunnen vinden, maar nog kan hij hier geen verbinding mee maken. Ben er voorlopig nog niet mee teruggereden naar de winkel waar ik hem laten herstellen heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga eens configuratiescherm-apparaatbeheer. klik evt plusje voor netwerkadapters open, selecteer de draadloze adapter, rechtsklik en kies installatie ongedaan maken (heet soms ook verwijderen).

sluit schermpjes netjes af en laat de pc een herstart uitvoeren.

bij de herstart zal windows de adapter fabrieksnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het uitvoeren van een systeemherstel krijg ik volgende foutmelding:

"Systeemherstel is niet voltooid. De systeembestanden en instellingen van de computer zijn niet gewijzigd.

Details: Met systeemherstel kan geen toegang tot een bestand worden verkregen. Mogelijk is een antivirusprogramma actief op de computer. Schakel dit programma uit en voer de systeemherstel opnieuw uit. Er is tijdens het systeemherstel een onbekende fout opgetreden. (0x80070005)"

Microsoft security essentials heb ik uitgeschakeld, maar de foutmelding kwam opnieuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.