Ga naar inhoud

lettervergroting op seniorenblog


fa088505

Aanbevolen berichten

Bij Internet Explorer ga je naar beeld en dan naar tekst grootte en daar kan je de lettergroote aanpassen.

Bij Firefox is het nog makkelijken. Je houd de toets "control" ingedrukt en druk dan op het plusteken om te vergroten; op het minteken om te verkleinen en op het cijfer 0 om de oorspronkelijke grootte terug te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

bedankt voor de hulp, maar ik denk dat ik mij niet goed uitdruk, ik bedoel dat ik op de seniorenblog de lettergrootte niet kan veranderen, wel bij beeld , maar ik bedoel als ik de tekst bij wijzigen wil aanpassen, vb.één woord of één zin groter of kleiner maken , lukt het niet ,naast lettertype staat lettergrootte, en daar gaat het niet

groetjes en alvast bedankt

Agnes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

ik denk dat ik het verkeerd uittdruk ,wat ik bedoel, ik kan overal de lettergootte veranderen, behalve op de seniorenblog! als ik vb één woord in een zin wil vergroten en ik klik op lettergrootte dan werkt dat niet, ik zou denken dat het aan de blog zelf gelegen is , maar vroeger lukte dat wel .

maar alvast bedankt hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.