Ga naar inhoud

live mail


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik merkte gisteren een probleempje op met hotmail/live mail.

Namelijk dat ik er niet meer op geraakte.

Ik werk met opera browser.

En ik dacht...tja kan daar aan liggen. Dus heb het dan geprobeerd in firefox, en dat ging ook niet.

Nu probeer ik vandaag in internet explorer en dat gaat wel.

Nu de vraag eigenlijk: heeft nog iemand dit probleem? is het zo dat live mail enkel toegankelijk is geworden in IE? of ligt dit aan mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op www.hotmail.com kan ik perfect op met mozilla

en staat je msn op?

want ik heb net gemerkt, als ik via msn, maar men mails ga, dat ik er wel kom (met opera als standaardbrowser).

En als ik nadien hotmail.com ingeef, kom ik er wel. Ook als men msn ondertusesn al uit staat.

En via msn moest ik mij ook nog eerst aanmelden, dus dat is niet meteen het probleem.

Maar in firefox werkt het nog niet.

En als ik men pc net opstart, ook niet in opera.

Raar ding

Als ik hotmail.com ga, wordt ik wel doorverwezen naar live, maar ik krijg niets te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en staat je msn op?

want ik heb net gemerkt, als ik via msn, maar men mails ga, dat ik er wel kom (met opera als standaardbrowser).

En als ik nadien hotmail.com ingeef, kom ik er wel. Ook als men msn ondertusesn al uit staat.

En via msn moest ik mij ook nog eerst aanmelden, dus dat is niet meteen het probleem.

Maar in firefox werkt het nog niet.

En als ik men pc net opstart, ook niet in opera.

Raar ding

Als ik hotmail.com ga, wordt ik wel doorverwezen naar live, maar ik krijg niets te zien.

Als bij mij msn opstaat dan kan ik nog alijd met firefox op hotmail

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.