Ga naar inhoud

Mail delivery failed: returning message to sender


Aanbevolen berichten

Ik heb een mail verzonden. Hij kon niet geleverd worden. Normaliter krijg je dan onderstaande melding, maar nu krijg ik die mail reeds 2 dagen na elkaar, om de 20 minuten. Kan je narekenen hoeveel er dat per dag zijn.:dong:

Kan ik hier iets aan doen?

This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its

recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

retry timeout exceeded

------ This is a copy of the message, including all the headers. ------

------ The body of the message is 167713 characters long; only the first

------ 106496 or so are included here.

Return-path:

Received: from [195.130.137.75] (helo=winston.telenet-ops.be)

by host.groovywebmaster.com with esmtp (Exim 4.63)

(envelope-from

id 1XbPyt-0004r9-34

for ; Tue, 07 Oct 2014 03:18:51 -0500

Received: from baptiste.telenet-ops.be (baptiste.telenet-ops.be [195.130.132.51])

by winston.telenet-ops.be (Postfix) with ESMTP id CC1161BDABF

for <>; Mon, 6 Oct 2014 15:19:18 +0200 (CEST)

Received: from zcsnocm59.telenet-ops.be ([213.224.144.93])

by baptiste.telenet-ops.be with bizsmtp

id zpEF1o001217UqV01pEF81; Mon, 06 Oct 2014 15:14:16 +0200

Date: Mon, 6 Oct 2014 15:14:14 +0200 (CEST)

From:

Message-ID:

In-Reply-To:

References: <F627D739F6BC42E782A9020AE670B5B9@johan91485be8a>

MIME-Version: 1.0

Content-Type: multipart/alternative;

boundary="----=_Part_45619902_1295671445.1412601254702"

X-Originating-IP: [::ffff:178.116.101.32]

Thread-Topic: The Vanco Brothers

Thread-Index: K7QJPM9UGuBPRk3RachN6nAHiAZ6SmgsxPxJ8K/HIXMUKuGwgv5ptgfNPci4mpc=

To: undisclosed-recipients:;

------=_Part_45619902_1295671445.1412601254702

Content-Type: text/plain; charset=utf-8

Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

aangepast door clarkie
e-mailadressen verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat de te versturen e-mail nog altijd in je e-mailprogramma dat je trouwens nog niet vermeld hebt in je bericht.

Indien ja, schakel even je internetverbinding uit en verwijder de e-mail.

Indien niet aanwezig in je software ga dan naar de webmail en kijk of je die e-mail daar kan verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mail die ik verstuurd heb, was naar info@kanokan.be. Dit gebeurde via Telenet webmail. Het antwoord dat ik hierop elke 18 minuten ontvang staat hierboven. Ik verwijder ze telkens maar toch ontvang ik telkens weer de zelfde mail in mijn inbox. Ik versleep hem ook telkens naar mijn spambox, maar hij blijft aankomen in mijn inbox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet controleren of de e-mail die je verstuurd hebt nog in het postvak- uit staat van je webmail en indien daar aanwezig verwijderen.

En is het ook op de webmail van Telenet dat je telkens die melding binnenkrijgt of op een e-mailprogramma dat op je computer staat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het best neem je contact op met Telenet omtrent het probleem.

Maar we kunnen wel nog eerst een controle doen op malware voor je contact opneemt met Telenet.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

  InstalledTime;s
 UserFaultCheck;s
 [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
 "InstalledTime"=-;r
 "UserFaultCheck"=-;r
 C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\APN;fs
 emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;

  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Quick Scan

  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.