Ga naar inhoud

Mail mozilla Thunderbird


nelski

Aanbevolen berichten

Het bericht is gecontroleerd door ESET Smart Security.

part000.txt - uitpakken niet voltooid (waarschijnlijk door onvoldoende vrij werkgeheugen of schijfruimte of door een probleem met tijdelijke mappen)

part001.htm - uitpakken niet voltooid (waarschijnlijk door onvoldoende vrij werkgeheugen of schijfruimte of door een probleem met tijdelijke mappen)

Goedemorgen Lezers,

Deze melding staat onder de ontvangen mail,

Iemand een idee hoe ik dit oplos.

Ik werk met Mozilla Thunderbird.

Grtz nelski

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het heeft met ESET te maken.

Via seniorennet een mogelijke oplossing gevonden:

Windows verkenner openen

Naar map c:\Windows

De map "Temp" gezocht

Rechtsgeklikt op deze map en eigenschappen geselecteerd.

Het tabblad beveiling aangeklikt

Bewerken geselecteerd

Gebruikers geselecteerd

De gebruiker moet toelating hebben om te "schrijven" was niet aangeklikt en heb het gewijzigd in "schrijven" toegelaten, daarna op toepassen en daarna op OK geklikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ojeee allereerst is het bericht hierboven verkeerd gegaan ik wilde een melding plakken..maar kreeg dit als resultaat SORRY!!!

Nu het volgende probleem...ik wilde dus de actie uitvoeren zoals hierboven beschreven en ik maakte een fout!!!

Help....ik selecteerde per ongeluk Geverifieerde gebruikers ...toen kwam er een melding over beveiliging ai ai..

Nu weet ik niet meer of daar wel of niet iets stond aangevinkt...

Volledig beheer...Wijzigen..lezen uitvoeren..map inhoud weergeven....lezen..schrijven...alleen speciale machtiging staat aangevinkt. Weten jullie of er daar nog iets aangevinkt moet staan?????

Ik zal heel blij zijn met een oplossing..

Ik durf nu even niet door te gaan met de het hierboven beschreven 1ste probleem over het mail programma

Groetjes Nelski en alvast bedankt voor jullie hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet normaal.

Maar ga eens naar deze computer of naar de verkenner.

Klik op je C- schijf met de rechtermuisknop.

Kies eigenschappen.

Kies schijfopruiming, je mag alles aanvinken behalve office setup bestanden, vink zeker de tijdelijke bestanden aan zodat de temp- map leeg gemaakt wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.