Ga naar inhoud

Mailgeschiedenis ophalen


wietske

Aanbevolen berichten

:bawling: Ik zit met een dom probleempje...

Ik had op marktplaats een cd van Celine Dion - these are special times kocht (mocht degen dit lezen....) Diegene heeft de cd gelijk gepost zonder mijn geld af te wachten, en ik heb gelijk het geld over gemaakt. Maar nu kreeg ik dat geldbedrag terug op mijn rekening omdat naam en nummer niet overeen zou komen...... Maar ik kan die verkoper van deze cd niet meer vinden, heb er geen mail meer van enzo...

Dus mijn vraag is; kan ik mijn oude mailgeschieden uit outlook express nog vinden op mijn pc ofzo ...??

Wie helpt mij zodat ik deze verkoper alsnog kan betalen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. staat ie niet nee
Lijkt me logisch.

2. nee niet comprimeren

Dat is héél spijtig.

Met een beetje (véél) geluk zou je verwijderde berichten nog eventueel kunnen ophalen uit OE met dbxtract. Je kan dat progje o.a. hier downloaden - BlindSupport of Thank you for downloading DBXtract en dan kan je de berichten buiten OE lezen in eml-vorm. Maar de kans is erg klein dat je daarmee echt verwijderde items kan terughalen.

Wat wel kan is met een recovery-programma alle verwijderde bestanden van de laatste periode terug opzoeken en dan kan je eventueel oude dbx-bestanden (waarin je berichten opgeslagen zitten) terugvinden. Maar ook dat is geen absolute zekerheid, want ondertussen kunnen deze door gebruik van de PC dan weer overschreven zijn.

Begin al eens met dbxtract. Je weet maar nooit :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je alle berichten gekozen of enkel de map "verwijderde items". Want dat zou het aantal mailtjes al kunnen beperken, natuurlijk. En mocht je de titel of onderwerp van het mailtje nog kennen, zou dat ook een oplossing kunnen bieden. Maar als dat niet het geval is ... tja, dan is het inderdaad een flink pak zoekwerk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.