Ga naar inhoud

Melding : Er is een fout opgetreden tijdens de verwerking van je verzoek.


Tiago

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik ben zinnens een vliegtuigreis te boeken bij Brussels Airlines (B.A.) maar nadat ik alle gegevens (vertrekplaats, bestemming, data, etc.) op www.brusselsairlines.com heb ingevuld, krijg ik steeds opnieuw de onaangename melding “ER IS EEN FOUT OPGETREDEN TIJDENS DE VERWERKING VAN JE VERZOEK. GELIEVE OPNIEUW TE PROBEREN”.

Ik heb contact opgenomen met Brussels Airlines waar men me meedeelt dat het systeem bij hun nochtans normaal werkt, dat ik niet de 1ste ben die met dat probleem te kampen heeft maar dat het met de werking van mijn PC heeft te maken. Op andere websites werken reserveringen normaal …. En daar sta je dan !

Nu wens ik toch - zo mogelijk nog spoedig - te reserveren bij B.A. Ik werk voor internet met Mozilla Firefox (laatste versie) maar heb ook het probleem als ik overschakel op I.E. Kan u me helpen dit vervelend probleem op te lossen ?

Dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.