Ga naar inhoud

Microsoft belt thuis


Milan

Aanbevolen berichten

Hallo, ik wist niet waar ik dit zou moeten plaatsen. Maar Microsoft heeft nu al 2x gebelt naar mijn thuis wat ik zo al raar vond. Het was al 2x een vrouw in het Engels en heb de eerste keer gewoon opgelegd, daarna heb ik al op internet gezocht waarom ze zouden kunnen bellen en daar stond dat het oplichters waren. Daarnet belde ze weer en zeiden ze zelfs onze achternamen en vroegen ze als we een computer hadden. Hierop antwoorden ik nee omdat ik ook zoiets op het internet zag en daarop antwoorden ze dat ik aan het liegen was en heb ik weer opgelegd. Zouden dit echt oplichters zijn?

aangepast door Milan
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik ben nu al aan het scannen met Malwarebytes, dit is wel niet een volledige versie. Zal hij alles scannen?

- - - Updated - - -

Bedoel je aantal gebruikers? Dat is er maar 1 dit waren er eerst wel meer maar die zijn maanden geleden al verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Milan,

Je mag onderstaande uitvoeren om te controleren op malware, de experts ter zake analyseren het logje en helpen je verder.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.