Ga naar inhoud

modem en kabels telenet


Suze

Aanbevolen berichten

Hallo,

Weet niet of ik het hier kan vragen maar voor mij een groot probleem.

Ooit heeft op de plaats van de modem een bureau met pc gestaan. Is nu verplaatst naar andere hoek van kamer en nu is hier de tv.

Al die kabels en modems zijn heel storend.

Nu heb ik twee vragen:- Kunnen die modems verplaatst worden en naar waar? Waarop letten?

- Kan een elektricien dit en heeft iemand ideetje om dit mooi op te lossen? Wonen appartement en electriekkast is beneden, wel een andere kast met de bekabelingen van de plaatsen hier.

Wil een grote flatscreen kopen maar zou héél lelijk zijn met dat gedoe daaronder.xD

Hopelijk mocht ik het hier vragen, anders verontschuldigingen.

Suze:adore:

PS: mijne man is géén handige harry, moet dus aan iemand vragen!

post-10247-1417704294,342_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan je overstappen op FiberNet 40, zelfde prijs maar sneller. Dan heb je je oude modem niet meer nodig, voor Fibernet zal je een nieuwe modem nodig hebben. Die krijg je gratis, alleen zal je 50 euro moeten betalen voor de installatie door de Telenet-crew. Misschien zou je kunnen bellen naar de Telenet Klantendienst, die zullen je vast wat meer info geven hieromtrent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar waar de kabel je appartement binnenkomt plaatst telenet eerst de versterker, vanaf dan hangt je modem/router.

Je kan het eens aan telenet vragen maar in principe plaatsen ze dus die apparatuur zoals ik al aangaf daar waar je kabel het huis binnenkomt.

Dat hebben ze mij toch gezegd tijdens plaatsing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

All right!!! Zal dan maar eens bellen naar telenet zeker? Hmmm....Kan den 2de februari mss jaar gratis winnen? Zal niet voor mij weggelegd zijn denk ik!

Maar nog iets: mijne telefoon is aangesloten aan mijne modem? Waar komt diene dan? Enne digicorder werkt dan ook gewoon?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt expressnet XL

Is het wel waard om over te schakelen daar je nu 80 GB / 30 Mbps hebt terwijl Fibernet40 100 Gb / 40 Mbps is.

Persoonlijk vind ik 50 euro niet waard.

Telenet probeer zoveel mogelijk klanten te hebben en elke euro is voor hun goud waard.

Ik zou wachten tot je alles gratis krijgt.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.