Ga naar inhoud

msn


Gast lion1111

Aanbevolen berichten

Gast lion1111

ik kan me niet meer aanmelden op msn als ik het probeer komt er aanmelden op msn niet mogelijk en als ik dan klik op probleem oplossen dan komt er je hosts bestand bevat verwante windows live messenger-gegevens die de naamoplossing verstoren dan klik ik op herstellen en dan je het probleem oplossen maar alles blijft hetzelfde hebben jullie geen oplossing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast lion1111

op hety eerstye zicht niets van zoiets te zien

---------- Post toegevoegd om 21:17 ---------- Vorige post was om 21:15 ----------

had miskeken momentje he

---------- Post toegevoegd om 21:19 ---------- Vorige post was om 21:17 ----------

er staan daar wel meer dan duizend dingen op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk je naar het juiste bestand?

Als er inderdaad veel websites en ip-adressen worden vermeld mag je het volgende eens doen, tenzij je er zeker van bent dat er ooit eens iemand deze beveiliging heeft ingesteld:

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.