Ga naar inhoud

Netwerk Problemen


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen alvast bedankt voor jullie tijd :)

Vraag 1 :

Ik heb een Zyxel P-2602H-D1A als modem van telfort hierbij heb ik enorme last mee met online gamen.

ook mijn Nat type is strict/closed ik heb geprobeerd te port forwarden maar zonder resultaat.

Op een website heb ik mijn ping gemeten rond de 20-60ms http://www.speedtest.net/result/1819483266.png

Dus ik dacht me modem op bridge of op transparante mode te zetten hierbij heb ik een paar vragen hoe?

En ik heb gelezen dat mijn router PPPoE moet ondersteunen.

Voor dit probleem heb ik al een nieuwe Asus RT-N66U Router gekocht, maar ik weet niet of deze PPPoE ondersteund.

En zelfs als deze dit ondersteund weet ik niet hoe ik dit moet instellen.

Dus de vraag is weten iemand dit of kan iemand mij hiermee helpen?

Dit is mijn thuis netwerk :

INTERNET >>> MODEM(Zyxel P-2602H-D1A) >>> ROUTER (ASUS RT-N66U) >>> 1 Pc & SWITCH(LINKSYS SE2800)

Verbonden met de Switch zijn : twee xbox 360's , een Playstation 3 en een Computer.

Verbonden met de Router via Draadloos zijn : 4 mobielen apparaten en 4 Laptops.

Vraag 2 :

Ik heb reeds een nieuwe router gekocht een Asus RT-N66U.

En ik heb hem geprobeerd zelf in te stellen dat is aardig gelukt.

Alleen er zijn zoveel mogelijkheden op deze router en ik wil het besten eruit halen.

Ik heb hierbij ook de gezocht naar de beste instellingen maar heb hierbij niks gevonden.

Als iemand mij hiermee zou kunnen helpen omdat ik van de meeste dingen niet weet wat ze betekenen.

En niet de verkeerde instellingen wil toepassen Waardoor mijn router slechter zou functioneerd dan nu.

Vraag 3 :

Zoals je al kunt zien heb ik een hoop apparaten die gebruikmaken van het netwerk.

En ik zou graag willen weten wat het maximum is wat mijn router aan kan qua draadloze verbindingen en verbindingen met de draad (1,2,5,7?). waar zou ik dit dan kunnen vinden?

Alvast hartstikke bedankt :)

P.S

Allen mogelijke Oplossingen zijn welkom voor mijn problemen :)

aangepast door oQuality
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.