Ga naar inhoud

Netwerkkaart stuk?


Wouters

Aanbevolen berichten

Hoi!

8 maanden geleden heb ik een Asus X550CA-XX229H gekocht. Ik was hier zeer tevreden over, tot ik zo'n 2 maanden geleden een probleem kreeg met mijn internetverbinding. Ik kon soms niet op het internet en mijn laptop sloeg af en toe volledig vast. Toen ik helemaal niet meer op internet kon, heb ik hem laten herstellen aangezien mijn netwerkkaart stuk was.

Nu kan ik weer geen verbing maken met het internet en staat door dat kleine computertje een rood kruis, wat ik vorige keer ook had. Zou mijn netwerkkaart nu weer stuk zijn?

Alvast bedankt!

Lore

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook eens vragen of ze ook kunnen onderzoeken waardoor hij steeds stuk gaat.

Ik neem aan dat het over het Wifi gaat? Als het zo is, dan zou je eens kunnen vragen of ze dat Wifi kaartje willen meegeven. Dat is een vierkant kaartje van ongeveer 3cm bij 3cm.

Als ze dat niet kunnen geven, dan kun je er vanuit gaan dat ze het niet hebben vervangen. Maar dat ze hem of opnieuw hebben aangesloten, schoongemaakt, of alleen de driver of software hebben hersteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.