Ga naar inhoud

Nieuwe laptop als enige geen verbinding


Passy070

Aanbevolen berichten

Hallo,

Wij hebben thuis 3 ipads, een pc, een laptop, 5 telefoons, en sinds gister een nieuwe laptop.

Bij deze nieuwe laptop krijg ik het maar niet voor elkaar om normaal verbinding te krijgen.

Heb al vanalles geprobeerd, en telkens komt er te staan; standaardgateway niet beschikbaar.

We hebben een WEP key, en ja.. ik weet het juiste wachtwoord.

Nu heb ik net mijn router instellingen terug naar fabrieks instellingen gezet, en dus is het wachtwoord weg dan..

MAAR dan kan ik wel gewoon normaal verbinden, zodra ik die WEP key weer activeer krijg ik geen verbinding meer.

Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

Ben ten einde raad..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Beste passy070,

Ik raad u aan om WPA2 te gebruiken, omdat deze het meest beveiligd is. Maar als u toch uw WEP key wilt gebruiken is het verstandig om deze in te stellen in windows zelf. Hierna kunt u uw router resetten en vervolgens kijken of het dan wel lukt.

Met vriendelijke groet,

Hassan Ucar

Wat in bericht 2 staat is om opnieuw verbinding met de router herstellen door opnieuw sleutel in te geven en niet op WPA2 te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.