Ga naar inhoud

Ongelezen feeds DownTurk (Windows Live Mail)


Aanbevolen berichten

Hoihoi,

Ik download spellen o.a. van DownTurk. Sinds kort ontvang ik hier ook nieuwsbrieven(Windows Live Mail) van met nieuwe spellen e.d. Wanneer ik deze mail open kan ik deze lezen, maar wanneer ik later weer zoek naar deze feed, zijn al mijn feeds verwijderd inclusief de spellen die ik heb gedownload. Mijn andere bestanden blijven onbeschadigd (MO Word, Powerpoint e.d.)

De virusscanner (ESET Smart Security 4.2.71.2) detecteert geen virussen in deze mails, maar ik weet niet wat ik kan doen om dit volgende keren te voorkomen.:thumpdown:

Ik hoop dat jullie kunnen helpen dit tegen te gaan, want de spellen speelde ik graag maar ben ik nu dus kwijt.

Groetjes,

Jenny0908

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jenny0908,

Wij hebben uw discussie gesloten wegens illegale praktijken. Downloaden van software via downturk is een schending van de wetgeving op het copyright. Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

De virusscanner (ESET Smart Security 4.2.71.2) detecteert geen virussen in deze mails

Mooi, maar Avast waarschuwde me wél voor malware op de site !

post-20447-1417704948,5325_thumb.jpg

Bij vragen of opmerkingen mag u me per privébericht contacteren.

Vriendelijke groeten,

Asus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.