Ga naar inhoud

Onvolledige pagina's op Internet


Sip

Aanbevolen berichten

Diverse links werken niet meer. Verder krijg ik blanco of onvolledige pagina's op Internet. Voorbeeld: telebankieren via mijn Postbank is de tekst "inloggen" niet zichtbaar en kom ik dus geen stap verder. wel lekker voordelig, maar ook lastig.

IE opnieuw geïnstalleerd maar geen verbetering.

Help... Helppppp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is inmiddels opgelost.

De oplossing van Microsoft werkte in eerste instantie niet. Nadat ik IE opnieuw heb geïnstalleerd bleef de fout bestaan. Na onderstaande oplossing van Microsoft nogmaals uit te voeren, was het probleem opgelost.

RESOLUTION

To resolve this problem in Internet Explorer, follow these steps: 1.Quit all programs that are running.2.Click Start, and then click Run.3.Type regsvr32 urlmon.dll, and then click OK.4.When you receive the "DllRegisterServer in urlmon.dll succeeded" message, click OK.If this does not resolve the problem, repeat steps 2 through 4 for each of the following files (in step 3, replace Urlmon.dll with each of the file names below): •Shdocvw.dll•Actxprxy.dll•Oleaut32.dll•Mshtml.dll•Browseui.dll•Shell32.dll

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.