Ga naar inhoud

[OPGELOST] 0x800CCC79 - ?


Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Mijn laptop heeft ineens kuren, en ik weet niet goed wat te doen. Een paar dagen geleden ben ik overgestapt naar een nieuwe internetprovider, BT, en dat leek allemaal nogal goed te gaan. Diezelfde dag heb ik ook de nieuwste Windows (XP) update geïnstalleerd, en toen werd mijn computer ineens heel traag en bevroor mijn Internet Explorer voortdurend, vooral als ik een link in een website of e-mail aanklikte. Ik heb toen een systeemherstel gedaan, de nieuwe update daarna niet meer geïnstalleerd en alleen de meest noodzakelijke software van BT er terug opgezet, waarna het iets beter ging. Maar nu heb ineens een rare fout 0x800CCC79 in mijn Outlook Express waardoor ik geen berichten meer kan verzenden. Ik heb vanalles geprobeerd, poort wijzigen, verificatie voor uitgaande mail aanvinken, een programma genaamd RegCure, maar het zit er nog steeds. Kan iemand mij helpen?

Bedankt!

Marja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken de internet-markt van de UK natuurlijk totaal niet.

Jij gaat over van Provider A naar Provider BT? Welk emailadres het je vroeger? angie@providerA.uk?

Als je je internet afzegt is het logisch dat ook je emailadres daarmee verloopt, dus dan moet je in outlook de instellingen van je nieuw adres aangeven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou in outlook express even een nieuwe emailaccount aanmaken met die gegevens, en kijken of je daarmee weer dezelfde foutmelding krijgt. alle instellingen overlopen in die accountsettings is lastiger dan een nieuwe aanmaken ;)

Indien die nieuwe het wel doet gewoon de oude account verwijderen; je mails & contactpersonen blijven er toch op staan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Angie,

normaal verschijnt bij de foutmelding ook een gedeelte erachter voorbeeld:

Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is eUTBMail_9706447@communication.telenet.be. Onderwerp 'Gelezen: Uw maandelijkse Telenet e-aanrekening', Account: 'mail-in.telenet.be', Server: 'mail-out.telenet.be', Protocol: SMTP, Reactie van server: '554 <47.Red-83-55-132.dynamicIP.rima-tde.net[83.55.132.47]>: Client host rejected: Access denied', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 554, Foutnummer: 0x800CCC79

Kunt u even de volledige melding geven dan kan ik wat gerichter opzoeken

Mvg Karel

beheerder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.