Ga naar inhoud

[OPGELOST] draadloos internet laptop


Gast EnterShikari

Aanbevolen berichten

Gast EnterShikari

Hi, ik ben nieuw hier op dit forum.

't is mss een belachelijke vraag, maar ik heb een laptop besteld :HP PRESARIO G60-213EM (ENGELSE VERSIE) test prijsvergelijking prijs vegelijken HP PRESARIO G60-213EM (ENGELSE VERSIE) - België

en nu vraag ik mij af of ik daarmee draadloos internet kan installeren? Of heb ik daar een USB-stick ofzo voor nodig..?

Er staat op Wi-Fi verbinding, maar ik weet niet juist of dat het is.

Mijn desktop pc is wel verbonden met een draadloze router, dus dit is al geen probleem. Ik vroeg me enkel af of dit ook kan met de laptop, of dat ik daar nog iets moet voor bijkopen..

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan zonder extra's verbinding maken met je draadloze router. Dit is inderdaad de betekenis van WLAN/Wifi.

Heb je gezien dat de laptop over een querty toetsenbord beschikt ipv het voor België normale azerty.? Hopelijk heeft dit voor jou geen problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast EnterShikari
Je kan zonder extra's verbinding maken met je draadloze router. Dit is inderdaad de betekenis van WLAN/Wifi.

Heb je gezien dat de laptop over een querty toetsenbord beschikt ipv het voor België normale azerty.? Hopelijk heeft dit voor jou geen problemen.

Oke, dankje, dit wou ik weten :tongue:

en ja, dit had ik ook gezien - te laat- want de laptop was al betaald.

Ik dacht aan mijn laptop gewoon op azerty in te stellen, en de toetsen veranderen, of stickers over te plakken (die je kan vinden op eBay) hèhè

wel dom, mrja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.