Ga naar inhoud

[OPGELOST] favorieten ; toepassing niet gevonden !!!!


Aanbevolen berichten

Hallo beste helpers ;

Ik *denk* dat ik dit vroeger ook al eens heb gehad ,maar kan de oplossing niet meer herinneren.

Het gaat over verschillende mappen op mijn pc die mijn favoriete url's bevatten.

Als ik de map open en ik klik op een url dan krijg ik de melding http enzovoort .... en daaronder dan ...... toepassing niet gevonden.

Hoe kan zoiets ?

Ik heb internet explorer en die werkt dus wel normaal

(geeft mijn start pagina aan).

Hoe kan ik dit oplossen ?

Alvast bedankt .

O ja ik werk met vista home premium

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was er nog vergeten bij te vertellen dat ook de url's die op mijn bureaublad staan dus ook niet kan geopend worden.

Het adres in de foutmelding zie ik dus wel staan , maar daaronder staat dan dat de toepassing niet kan gevonden worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe staan die Url's op je Bureaublad?

Is dat een shortcut/snelkoppeling? En staat er het Logo van IE nog bij?

Nog een keer op een andere manier proberen...

Ge met verkenner naar je Bureaublad, rechtermuis in de menu heb je de optie Openen staan.

Probeer te openen, als dit niet lukt komt Vista met een Venster waar je de keuze dus hebt om zelf je programma te kiezen.

post-3733-1417703750,8368_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gezien zijn dat allemaal snelkoppelingen.

Dus ik heb url's als snelkoppeling op mijn bureaublad staan en ook mappen met daarin url's.

Geen enkele url kan ik dus openen , niet op het bureaublad en ook de url's niet uit de mappen.

Hetgeen je voorsteld van via de verkenner openen is geen enkel probleem maar klik ik daar op een url dan wordt het ook niet gevonden,ook daar staat vermeld ...... toepassing niet gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals ik het al had vermeld *

Hetgeen je voorstelt van via "de verkenner openen" is geen enkel probleem maar klik ik daar op een url dan wordt het ook niet gevonden,ook daar staat vermeld ...... toepassing niet gevonden.*

dus dit heeft geen enkele resultaat opgeleverd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals ik het al had vermeld *

Hetgeen je voorstelt van via "de verkenner openen" is geen enkel probleem maar klik ik daar op een url dan wordt het ook niet gevonden,ook daar staat vermeld ...... toepassing niet gevonden.*

dus dit heeft geen enkele resultaat opgeleverd.

Urbain, ik kan echt niet volgen met wat je zegt, sorry

In 1 zin zeg je dat het geen probleem is om te openen en tegelijk zeg je dat het niet gevonden wordt???????

Nogmaals ga via verkenner naar Bureaublad, RECHTERMUISKLIK op een url die daar staat.

Dan opent er een menu, de bovenste optie in dat menu is Open.

Klik met de linkermuisknop in dat geopende menu op Open.

Dan krijg je de volgende melding zoals jij zegt. Zie mijn post #4 daar staat een afbeelding bij. Daar heb je de optie om een programma te kiezen, neem die optie.

Zoek dan naar Internet Explorer.

Dan onderaan kan je aanvinken dit programma elke keer gebruiken.

Vink deze optie aan en druk op OK.

Kan je dit nu eens uitvoeren aub, want blijkbaar doe je dit dus niet.

En kom je dus ook niet tot de oplossing van je probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt opgelost te zijn, ik heb mijn virusscanner verwijderd omdat ik merkte dat die toch niet zo goed samenwerkte met windows defender (kreeg altijd wel wat te zien "meldingen dat er iets niet goed werkte en zo").

Nu kan ik de url's terug zoals voorheen openen.

Alvast iedereen bedankt voor het luisterend oor.

Heb nu anti vir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.