Ga naar inhoud

[OPGELOST] firefox en IE downloaden niet meer


wouter

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een vista pc met IE firefox en chrome erop sinds een tijdje downloaden IE en Firefox niet meer, Chrome nog wel. Nu start chrome ineens niet meer op dus kan ik niet meer downloaden. Ou iemand hier een oplossing voor hebben? bij voorbaat dank Wouter van Oorschot 12 jaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

doe crome is terug van je pc af doe daar het volgende voor

--->start--->Standaardprogramma's---> links onder programma's en onderdelen--->zoek nu crome--->klik één keer en dan iets naar boven op verwijderen doen.

probeer nu is firefox

an als dat niet gaat ben je de administrator van u computer zo niet dan kan u ook niet downloaden.

zeg even als het gelukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben er gisteravond achter gekomen dat chrome het acount van mijn broertje wel werkt maar als ik vervolgens de map appdata/nogwattes/ google kopier naar mijn map appdata dan werkt chrome bij mij nog steeds niet is er nu nog enge kans dat u het weet?:s:s:s:s:s:s:s:s:s:bawling::bawling::bawling::bawling::bawling::bawling::bawling::bawling::bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry dat ik laat reageer, maar ik heb via glaryutilities iets gevonden dat chrome tegenhield dit verwijdert een spelletje werkte toen niet meer maar dat was toch niet belangrijk. m'n probleempje is nu dus opgelost sorry dat ik zo laat antwoord gaf en dat jullie er onnodig moeite voor hebben gedaan. bedankt voor alles wouter:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.