Ga naar inhoud

[OPGELOST] Geen mails verzenden


trotterke

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik kan sinds kort geen mails meer verzenden in outlook express. Soms lukt het nog wel maar meestal niet. Ik krijg steeds deze foutmelding;

Er is een onbekende fout opgetreden. Onderwerp 'test', Account: 'pop.dommel.be', Server: 'relay.dommel.be', Protocol: SMTP, Reactie van server: '554 mail server permanently rejected message (#5.3.0)', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 554, Foutnummer: 0x800CCC6F.

Er is niets verandert aan de pc en er is niets nieuw op gezet.

Weet er iemand een oplossing?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit Outlook Express af.

Maak een nieuwe map met de naam "Outlook Express" op je bureaublad.

Selecteer ALLE dbx-bestanden in de map C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express en plak ze in de nieuwe map op je bureaublad. Verwijder ALLE DBX-bestanden in de oude Outlook Express map.

Start OE opnieuw op. Je zal enkel enkele lege standaardmappen vinden. Als je nu terug kan ontvangen en verzenden (stuur een mail aan jezelf, wacht even en je mail moet terug binnen komen) is je probleem met OE opgelost. Dan kan je de eigen mappen terug importeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kape,

Deze oplossing had ik reeds gevonden in het forum en geprobeerd en de eerste mail lukte maar met de tweede mail gaat het weer fout. Ik krijg dan weer dezelfde foutmelding. Als het dan een keer lukt dan duurt het verzenden veel langer als anders. Ik heb mijn provider gecontakteerd en zei zeggen dat het niet aan hen ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo kweezie wabbit,

Wanneer ik daarnet mijn computer opstarte om jou goede raad op te volgen, probeerde ik mijn mail nog eens te versturen en tot mijn verbazing lukte het direct. Ik heb er nog een paar gestuurd en nu blijkt alles weer in orde te zijn. Dan heeft het volgens mij toch aan mijn provider gelegen hoewel zij beweerden dat het niet bij hen maar aan mijn computer lag. Ik ga HUN zeker eens een boos mailtje sturen.

Alvast jullie allemaal bedankt voor de goeie raad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.