Ga naar inhoud

[OPGELOST] geen toegang tot internet


Gast milanodesen

Aanbevolen berichten

Gast milanodesen

Op mijn pc thuis krijg ik totaal geen toegang meer tot internet -

de foutboodschap is : res://ieframe.dll/dnserror.htm#

een tweede boodschap is dat de update maar gedeeltelijk gelukt is en dat windows misschien niet goed meer werkt -

is er hiervoor een oplo aub ? dank u

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Deze discussie is verplaatst naar Internet & Netwerk, er is een tijdelijke link van 2 dagen achtergelaten."

Ok, dit krijg je met welke browser, IE7?

En werk je draadloos, of niet?

Probeer eens je modem te resetten dit kan je doen door de stroom van de modem uit te trekken en voor 10 sec of meer zo te laten en daarna terug aansluiten.

Heeft dit het probleem opgelost?

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, we gaan eerst proberen om de installatie van IE7 ongedaan te maken.

Dat doe je als volgt:

De installatie van Internet Explorer 7 ongedaan maken en terugkeren naar Internet Explorer 6 onder Windows XP

  1. Klik achtereenvolgens op Start en Configuratiescherm. Klik op Software. Schakel het selectievakje Updates weergeven boven aan het dialoogvenster in. Blader in de lijst en klik op de versie van Internet Explorer 7 die u gebruikt en klik vervolgens op Wijzigen/Verwijderen. (Als uw versie van Internet Explorer 7 Beta 2 Preview is uitgegeven op of na 20 maart, hoeft u het selectievakje Updates weergeven niet in te schakelen.)
  2. Klik hier en selecteer de juiste versie van Internet Explorer 7 voor uw besturingssysteem.

Als dat gelukt start je je pc opnieuw op en probeer je IE7 opnieuw te downloaden.

Heeft dit gewerkt, of geeft IE7 weer een foutmelding, probeer je modem dan eens te resetten zoals ik hierboven al zei.

Anders moet je Firefox3 downloaden, en zien of internet dan werkt.

Maar werk je niet met Windows 2000, want dan is IE7 niet compactibel met windows 2000.

Hier staat dat, dus dan moet je IE7 eraf gooien en met IE6 of Firefox 3 blijven werken(ik raad firefox aan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.