Ga naar inhoud

[OPGELOST] Hotmail opstarten


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds enkele dagen een eigenaardig probleem met hotmail. Waar ik er vroeger nooit problemen mee had gebeurt er de laatste tijd niets meer als ik mails wil verwijderen of verzenden. Als ik een mail wil verzenden verschijnt er nooit een cursor in de witte 'body' waardoor ik geen tekst kan typen, ondanks dat ik het al enkele dagen herhaaldelijk probeerde. Ook de balk waarin je je lettertype etc aan kan geven verschijnt gewoonweg niet. Bij mails selecteren en verwijderen gebeurt er ook gewoon niks. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Want dit is echt heel lastig. (Het enige wat er mss sindsdien is veranderd is dat ik spaarzaam probeerde te surfen en daardoor (in firefox) javascript, java en afbeeldingen laden had uitgevinkt. Maar om hotmail te gebruiken vink ik deze gewoon weer aan. Toch werkt het niet.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zuinig surfen door geen java te gebruiken?? (doet er niet toe)

Maar als je java aanvinkt moet je wel terug herstarten zodat alles geladen is.

Op zijn minst toch Firefox terug afsluiten en heropenen.

Maar waarom gebruik je dan voor Hotmail niet IE?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zuinig surfen door geen java te gebruiken?? (doet er niet toe)

Maar als je java aanvinkt moet je wel terug herstarten zodat alles geladen is.

Op zijn minst toch Firefox terug afsluiten en heropenen.

Maar waarom gebruik je dan voor Hotmail niet IE?

Maakt java of javascript niets uit? Het lijkt me van wel. Maar hoe kan je dan wel spaarzaam surfen?

IE heb ik om eerlijk te zijn nog niet geprobeerd. Dat kan ik doen voorlopig maar het is geen duurzame oplossing.

Weet er iemand toevallig manieren om IE in te stellen zodat hij niet boemveel gebruikt terwijl ik overbeladen wordt met allerlei filmpjes waar ik niet in geïnteresseerd bent?

Kijk ook even na of de flash player up to date is. Ik dacht dat de hotmailsite wel wat flash bevat.

Adobe Shockwave Download Center

Mvg Karel

Dat kan ik nu even niet doen omdat ik tegen mijn downloadlimiet aanzit, maar bedankt voor de tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De advertenties die je via websites binnenkrijgt zijn nu niet de opslorpers hoor van je downloadlimiet.

Maar even een andere vraag aan je, surf je draadloos?

Zo, ja heb he dan je router wel degelijk beveiligd zodat er niemand anders op kan?

Heb al meerder mensen gehad die het probleem hadden (Belgacom installateurs) die gewoon een router plaatsen en niet beveiligen. Dan zitten je buren er zo op en ben je dus bandbreedte verloren aan je buren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De advertenties die je via websites binnenkrijgt zijn nu niet de opslorpers hoor van je downloadlimiet.

Maar even een andere vraag aan je, surf je draadloos?

Zo, ja heb he dan je router wel degelijk beveiligd zodat er niemand anders op kan?

Heb al meerder mensen gehad die het probleem hadden (Belgacom installateurs) die gewoon een router plaatsen en niet beveiligen. Dan zitten je buren er zo op en ben je dus bandbreedte verloren aan je buren.

Neen hoor, ik surf nog via een "ouderwetse" kabel maar ben student en via univ hebben we een speciaal netwerk voor studenten, met natuurlijk wat minder capaciteit om te voorkomen dat studenten allemaal massaal het downloaden slaan en zo het vertragen voor de mensen die het gebruiken om te studeren. We hebben nu een limiet van 4GB. Zelf bekijk ik regelmatig online een aflevering (Uitzendinggemist.nl :) ) en daardoor ben ik die 4GB, die heel traag bijgroeit, pakweg 50mb per dag ofzo, heel snel kwijt. Daarmee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.