Ga naar inhoud

[OPGELOST] ik kan geen e-mails verzenden


Gast t131318

Aanbevolen berichten

Hello Kape

Het gaat over het progama in Outlook en ik heb het al zins een paar dagen in het begin kon ik af en toe er eentje doorsturen maar stilaan begon het moeilijker en moeilijker te worden tot en met nu niets meer

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Outlook Express ... dat verandert de zaak en dan is een (mogelijke) oplossing ook makkelijker te achterhalen.

Sluit Outlook Express af.

Maak een nieuwe map met de naam "Outlook Express" op je bureaublad.

Ga dan naar volgende locatie op je computer :

C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express.

Selecteer ALLE dbx-bestanden in de map C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express en plak ze in de nieuwe map op je bureaublad. Verwijder ALLE DBX-bestanden in de oude Outlook Express map.

Start OE opnieuw op. Je zal enkel enkele lege standaardmappen vinden. Als je nu terug kan ontvangen en verzenden (stuur een mail aan jezelf, wacht even en je mail moet terug binnen komen) kan je de eigen mappen met de oude berichten terug importeren.

Maar dat is een volgende stap. Laat eerst maar even weten of verzenden en ontvangen nu wel perfect lukt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kape

Sorry hoor dat ik zo lang heb gewacht een bericht terug te sturen maar momenteel ontbreekt mij de tijd om voor mijn pc te zitten daar ik uitbater ben van een zaak die in de weekends op volle toeren draait nogmaals veronchuldig mij daar voor, dus laat ons zeggen tot Maandag ? en nogmaals bedankt voor je hulp

Groetjes.....Rony

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.