Ga naar inhoud

[OPGELOST] ik kan geen mails versturen wel ontvangen?


Gast Crazy_muisje

Aanbevolen berichten

Gast Crazy_muisje

Beste...

sinds 26 mei ben ik overgestapt naar telenet.

en ik kan zelfs niet mijn (telenet adres XXX@telenet.be )zetten voor mails te ontvangen of versturen...:s

op mijn XXX@skynet.be kan ik geen mails versturen, wel ontvangen?

en dan krijg ik als foutmelding.

De uitgaande mailserver 'relay.skynet.be' reageert niet, probeer het later nog eens.

Neem contact op met je internet service provider als dit probleem weer voorkomt.

Met vriendelijke groeten

Crazy_muisje:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Telenet laat niet toe om via de uitgaande mailserver van skynet mails te versturen.

Je moet dus zelfs voor je skynet mail de uitgaande mailserver van telenet gebruiken (uit.telenet.be) . Wat is het probleem om je telenet mail in te stellen?

Wanneer je je skynet account hebt opgezegd, zal je op den duur ook je skynet mails niet meer kunnen ontvangen. Ik zou dus geen mails meer versturen met het skynet adres. Iemand die een reply doet op dergelijke mail zal dan een foutboodschap krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Crazy_muisje
Telenet laat niet toe om via de uitgaande mailserver van skynet mails te versturen.

Je moet dus zelfs voor je skynet mail de uitgaande mailserver van telenet gebruiken (uit.telenet.be) . Wat is het probleem om je telenet mail in te stellen?

Wanneer je je skynet account hebt opgezegd, zal je op den duur ook je skynet mails niet meer kunnen ontvangen. Ik zou dus geen mails meer versturen met het skynet adres. Iemand die een reply doet op dergelijke mail zal dan een foutboodschap krijgen.

Thanx voor de informatie:-)

---------- Bericht toegevoegd om 17:26 ---------- Vorig bericht was om 17:25 ----------

Bij telenet is dat

pop3 in.telenet.be

smtp uit.telenet.be

als ik alles juist heb ingesteld

krijg ik dit als ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord in tikt

-ERR Not allowed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.