Ga naar inhoud

[OPGELOST] Ik kan geen Outlook E-mails ontvangen.


Gast DenLossy

Aanbevolen berichten

Halo,

Ik heb een PC geformateerd en wanneer ik Outlook 2003 terug herconfigureer is het zo dat ik geen mails meer kan ontvangen. Ik kan wel e-mails verzenden maar niet ontvangen.

Ik heb al bijna alles geprobeerd.

De foutmelding dat ik krijg is:

-Aanmelden bij server voor inkomende e-mail (POP3): Er kan geen verbinding worden gemaakt met de POP3 server voor inkomende e-mail. Uw gebruikersnaam en wachtwoord worden niet geaccepteerd.

Ik ben zeker dat het gebruikersnaam en wachtwoord correct zijn.

Dit is de foutmelding dat ik krijg via verzenden-ontvangen.

-Bij taak pop.skynet.be - Bezig met ontvangen is een fout (0x800CCC92) opgetreden: De e-mailserver heeft uw inlognaam afgewezen. Controleer de gebruikersnaam en het wachtwoord in de accounteigenschappen. Klik op E-mailaccounts onder Extra. De reactie van de server was -ERR Acces denied: invalid user or password.

Nogmaals ik ben zeker dat de inloggegevens juist zijn.

Het zijn skynet e-mail adressen.

POP3= pop.skynet.be

SMTP= relay.skynet.be

Ik hoop op een positief antwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch heb ik de neiging om te denken dat er iets mis is met je gebruikersnaam of paswoord. Probeer eens met dezelfde gebruikersnaam en paswoord je mails op te vragen via webmail. Dan kun je meteen controleren of de gegevens effectief juist zijn. Letten op de hoofdlettertoets. De gebruikersnaam is zonder @skynet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.