Ga naar inhoud

[OPGELOST] internet explorer 7 werkt niet


vanderpoorten

Aanbevolen berichten

Bij opstart IE7 direct melding"IE werkt niet meer. Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is". Reeds 5 dagen ik heb RIES gedaan en ook scan met AVART, 0 virus. MSN plus geïnstalleerd. Dat oorzaak? Graag hulp! Met Firefox geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt het volgende eens proberen :

1. Een systeemherstel

Start -> Alle programma's -> Bureau-accessoires -> Systeemwerkset -> Systeemherstel

Selecteer : een vorige status van de van deze computer herstellen -> Volgende -> Selecteer een dag -> OK

Nu zal systeemherstel zijn werk doen. De computer wordt hersteld een daarna afgesloten. Dan start hij weer op en is hij hersteld.

2. IE7 opnieuw installeren : http://www.microsoft.com/windows/downloads/ie/getitnow.mspx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu meer specificaties. Heb c cleaner gedaan. Bij herstarten, msn is in opstarten, kan wel aanmelden Windows live messenger maar geen verbinding maken met IE, nog steeds zelfde bericht. Heb wel eenmalig kunnen IE opstarten en opstart pagina kunnen veranderen. Het probleem was eigenlijk begonnen met download msn plus, daar was plots mijn start pagina zowel voor IR als Firefox verandert naar MSN NL.Bij Firefox kunnen veranderen naar Google als standaard maar niet bij IE.

Dark_Basics indien ik systeem herstel doe vanaf een dag, worden dan alle latere wijzigingen vernietigd, zoals backups en installaties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog meer details, heb een uitweg gevonden. Cclaener doen. Windows Live messenger 8.1 wordt opgestart bij opstart pc. Op achtergrond tijdens opstart, is er pagina van Windows Live met melding" Windows Live reageert niet, na verloopt verdwijnt die pagina, de aanmelding 's pagina blijft en is bruikbaar, ik kan mij aanmelden, maar kan IE7 niet opstarten om nieuws te raadplegen. Windows live stoppen, Cclaener doen, IE7 opstarten met start, pagina Google,Windows live starten alles OK. Dit is niet altijd te doen! Als ik kijk in de cookie s zie ik steeds dezelfde komende uit msn.Kan iemand een tip geven om dit op te lossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

altijd de search balken van msn (alle 4 die hokjes één daarvan is search balk) deselecteren. nooit die hokjes aan laten staan dit zorgt alleen maar voor problemen. heb ik ook last van gehad heb pc moeten formatteren. :S

sindsdien nooit meer die hokjes aangevinkd

dus even voor de duidelijkheid alles wat je van msn installeer nooit die reclame zoals msn searchbalk en msn startpagina aangevinkd laten staan zorgt alleen maar voor problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet zo dubbelposten aub, dit is een net forum :mrgreen:

de searchbalken, ofwel MSN addon voor IE, die Leroy bedoelt.

Worden toegevoegd bij het installeren van MSN, als dat aangevinkd staat.

Nou moet je dus voortaan ervoor zorgen dat als je MSN installeerd, die addon's niet aangevinkt hebt.

Want zoals Leroy al zegd, kan dit problemen veroorzaken met je IE.

Ik zou zeggen, verwijder even InternetExplorer7 en MSN.

Doe dat via Start -> Configuratiescherm -> Software -> en dan in die lijst zoeken, erop klikken, en dan verwijderen.

En daarna opnieuw IE7 installeren, en als dat gedaan is, en hij werkt, dan MSN installeren, en zorgen dat je die aankruisvakjes niet hebt aangevinkt.

Dan moet het wel lukken denk ik.

Good luck.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.