Ga naar inhoud

[OPGELOST] kan niet meer op facebook


miet

Aanbevolen berichten

beste,

ik kan niet meer naar de website van facebook surfen, ik krijg nog de E-mails en dergelijke maar als ik op de link klik of gewoon naar www.facebook.com wil gaan krijg ik volgende melding:

De webpagina kan niet worden weergegeven

Meest waarschijnlijke oorzaken:

  • <LI id=causeNotConnected>Uw computer is niet met internet verbonden. <LI id=causeSiteProblem>Er zijn problemen op de website opgetreden.
  • U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.

Mogelijke acties:

Verbindingsproblemen vaststellen

Meer informatie

Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben, waaronder:

  • <LI id=errorExpl2>De internetverbinding is verbroken. <LI id=errorExpl3>De website is tijdelijk niet beschikbaar. <LI id=errorExpl4>De DNS-server is niet bereikbaar. <LI id=errorExpl5>De DNS-server heeft het domein van de website niet in een lijst.
  • Als dit een (beveiligd) HTTPS-adres is, klikt u op Extra en vervolgens op Internetopties en Geavanceerd. Zorg ervoor dat de SSL- en TLS-protocollen zijn ingeschakeld onder de beveiligingssectie.

Voor offline gebruikers

U kunt nog steeds geabonneerde feeds en sommige onlangs bekeken webpagina's weergeven.

Geabonneerde feeds weergeven

  1. Klik op de knop Favorietencentrum , daarna op Feeds en vervolgens op de feed die u wilt weergeven.

Onlangs bezochte webpagina's weergeven (werkt mogelijk niet voor alle pagina's)

  1. <LI id=viewRecentWebpages2>Klik op Extra en vervolgens op Offline werken.
  2. Klik op de knop Favorietencentrum , daarna op Geschiedenis en vervolgens op de webpagina die u wilt weergeven.

Alle andere websites geen probleem, maar facebook krijg ik dit, ik heb AVG free maar heb het weggedaan van mijn computer maar het lukt nog steeds niet, ik weet niet wat het probleem kan zijn, een week of 2 geleden kon ik nog zonder probleem op facebook surfen.

Alvast bedankt voor de hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:-(

gaat ook niet, krijg volgende melding:

Adres niet gevonden

Firefox kan de server op www.facebook.com niet vinden.

De browser kon de hostserver voor het opgegeven adres niet vinden.

* Hebt u een fout gemaakt bij het intypen van het domein? (bv. "ww.mozilla.org" in plaats van "www.mozilla.org")

* Weet u zeker dat dit domeinadres bestaat? De registratie ervan kan zijn verlopen.

* Kunt u geen andere websites bezoeken? Controleer uw netwerkverbinding en DNS-serverinstellingen.

* Wordt uw computer of netwerk beschermd door een firewall of proxy? Onjuiste instellingen kunnen een goede werking tijdens het webbrowsen verstoren.

dus ik kan nog steeds niet op facebook...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.