Ga naar inhoud

[OPGELOST] Links in Outlook


pussycat

Aanbevolen berichten

Ik kan de laatste tijd heel moeilijk links in e-mails openen!

Soms lukt 't heel even maar meestal niet. Tot nu toe heb ik dan de computer gereset en opnieuw opgestart. Ik weet niet hoe ik dit kan oplossen? Tijdelijke internet-bestanden worden regelmatig verwijderd.

Dus daar kan 't niet aan liggen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het volgende dan eens: Als eerste een eenvoudige oplossing, die helaas niet in alle gevallen werkt. Start Internet Explorer, ga naar Extra / Internet-opties / Programma's en klik de knop "Webinstellingen herstellen" aan. Dit biedt meestal soelaas als het probleem werd veroorzaakt doordat u naast Internet Explorer ook nog een andere browser hebt uitgeprobeerd. Heeft dit niet geholpen dan kunt u op ditzelfde instelscherm ook het aankruisvakje "Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is" aankruisen. Als u hierna Internet Explorer herstart, moet u de vraag of u van IE uw standaard browser wilt maken, bevestigend beantwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.