Ga naar inhoud

[OPGELOST] vensters openen klein


Gast koenlem

Aanbevolen berichten

beste leden, heb tijd geleden reeds zelfde vraag gesteld

maar probleem is nog niet opgelost

betreft het openen van snelkoppelingen op men bureaublad

als ik deze open komen ze geminimaliseerd op scherm

zowel google als internet browser als deze site..alles

wou via eigenschappen herstellen maar daar staat niks van maximalis.bij

ook tabblad aangeklikt gemaximalis en terug gesloten maar opent nadien terug klein?? nochtans onthoudt windows de afmetingen en positie v.elk venster..vlgde keer opent het net hetzelfde maar gemaximaliseerde vensters onthoudt windows dan weer niet als je ze ooit klein hebt gesloten..dus???heb ook via muis de randen versleept en zo vergroot dan gesloten normaal zou het nu ok moeten zijn vlgs instructies mr NIET OK :mad:

vandaar men probleem...hoe herstel ik dit euvel?

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

bovenstaand probleem is deels opgelost via eigenschappen snelkoppeling uitvoeren maximaliseren en ok

maar dit geldt enkel voor internet explorer snelkoppeling

vb deze site of google op zelfde manier wil doen staat onder eigenschappen alleen ALGEMEEN WEBDOCUMENT als tabblad...geen snelkoppeling zoals bij internet...hoe los ik dit dan op??

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is geval bij alle snelkoppelingen die ik open op bureaublad zowel GOOGLE als jullie site als al de rest...alleen snelkoppeling om internet explorer te starten opent groot omdat ik dit hersteld heb via bovenstaande procedure(zie uitleg vorig bericht) maar rest gaat niet op die manier omdat als ik er rechts op eigenschappen klik er geen snelkoppeling tabblad bijstaat zoals wel het geval was bij explorer snelkoppeling???

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een oplossing alvast

blijkbaar komt dit wel meermaals voor en is standaard op sommige pc (zelfs hier)

maar er is een piepklein programmatje die dit oplost

http://www.jiisoft.com/iemaximizer/Download.aspx

dit even downloaden en na installatie openen, het draait volledig op de achtergrond en je hoeft niks in te stellen en het werkt ook

Laat weten of je hiermee tevreden bent

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & Netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.