Ga naar inhoud

Outlook 2010 - Reeds bestaande regel laten uitvoeren ?


Merel 469

Aanbevolen berichten

Als ik het mij juist herinner, kan er er bij het aanmaken van een nieuwe regel voor inkomende berichten een vakje aan te vinken zijn voor het onmiddellijk toepassen van een pas opgestelde regel.

Ik zoek echter naar de werkwijze om specifiek geselecteerde regel(s) uit de lijst bestaande regels uit te voeren op de berichten van de inbox.

In mijn inbox staan er momenteel berichten die in groep moeten verhuizen via bestaande regels.

Men kan uit de lijst één of meerdere regels aanvinken maar het hoofdmenu toont geen optie "nu uitvoeren" of iets gelijkaardig.

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt

Op deze link staat het antwoord op mijn vraag (handmatig uitvoeren van een regel)

Hiermee is mijn vraag dan ook duidelijk geworden.

Ik had nooit gedacht te moeten gaan zoeken in de tab <Bestand> en bleef maar zoeken in de tab <Start> waar alle berichten staan getoond. Het was overigens veel logischer geweest om die functie daar onder te brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat je probleem opgelost is.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.