Ga naar inhoud

Outlook Express 6 exporteren naar Outlook.


Aanbevolen berichten

Hallo,

Het lukt me steeds nog niet, mijn "outlook express 6" te verplaatsen naar 'outlook', om slechts maar een

bestand te moeten openen, waar ik al mijn berichten kan en beheren.

Men vraagt mij, naar bestand te gaan in Outlook, en daar 'importeren en exporteren' aan te klikken, maar daar zit het hem juist, "importeren en exporteren" vind ik niet terug in "bestand" !!

Wat kan ik doen ?

Graag een seintje indien mogelijk.

Rolle. :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie,

Volgens mijn geinstalleerde software blijkt dit Office 2003.Nk1irJPQAAAAAElFTkSuQmCC

- - - Updated - - -

Hallo Clarkie,

Sorry, maar hier gebeurd is weet ik niet, ik enkel een Printscreen meesturen van mijn geinstalleerde software.

Dit lukte onderaan het bericht, doch de "onleesbare blabla" daarboven begrijp ik niet, ook niet hoe het daar gekomen is!!!!

Sorry.

Rolle.

Microsoft Office 2003.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie,

Ik wil niet lastig doen, doch uw link volgende, loopt de eerste actie reeds verkeerd....

Als ik in Outlook op bestand klik, vind ik de opdracht "Importeren en exporteren" niet terug.

[ATTACH]29762[/ATTACH]

Ik maak me ook bedenken over het volgende: Ik werk met Outlook.com, doch de meeste commentaren

spreken over Outlook 2003 ??

In uw detail (van de link) zie ik een icoontje die verwijst naar Outlook Microsoft Office (uurwerkje)

imp_exp.png

Dat is niet het geval bij mijn outlook, ik heb een heel ander beeld, zie voorbeeld in eerdere bijlage.

Ik ben er nog niet uit, tenzij ik misschien dat "Importeren en exporteren..." ergens terug vind.

Graag een seintje.

Rolle.

Outlook Bestandvenster.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn "outlook express 6" te verplaatsen naar 'outlook',

Welke versie van Office gebruik je?
Volgens mijn geinstalleerde software blijkt dit Office 2003

[ATTACH]29762[/ATTACH]

Ik maak me ook bedenken over het volgende: Ik werk met Outlook.com, doch de meeste commentaren

spreken over Outlook 2003 ??

In uw detail (van de link) zie ik een icoontje die verwijst naar Outlook Microsoft Office (uurwerkje)

imp_exp.png

Dat is niet het geval bij mijn outlook, ik heb een heel ander beeld, zie voorbeeld in eerdere bijlage.

Ik ben er nog niet uit, tenzij ik misschien dat "Importeren en exporteren..." ergens terug vind.

Je hebt zelf doorgegeven dat je Outlook 2003 gebruikt zie ook de afbeelding in bericht 3 waar duidelijk te zien is dat Office 2003 op je PC staat.

De afbeelding die je nu in bericht 5 via Word laat zien gaat zoals falstring vermeld over de webmail.

Dus je zal zelf duidelijkheid moeten brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.