Ga naar inhoud

outlook;synchronisatie,thuisnetwerk


mvd

Aanbevolen berichten

Hallo,mensen

ik heb een desktop thuis en een Laptop (thuis en onderweg) in een klein thuisnetwerk. waarbij ik op beide Outlook mails kann ontvangen en beantwoorden.

Ik ben dus beland in een situatie waarbij mails verzonden vanop de Laptop niet bij verzonden mails verschijnt op de Desktop en vice versa.Zelfde liedje uiteraard met deleted etc...:dong:

Bestaat er zoiets als een synchronisatie sessie die begrijpbaar en uitvoerbaar is voor en door een niet expert.

Outlook versie is 2007 op beiden

Dank bij voorbaat

mvd

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ mvd,

Ja . . . dat is zeker mogelijk.

U kunt in MS Outlook 2007 aan het account het IMAP-protocol instellen.

Het iMAP-protocol wordt nu steeds meer ondersteunt, zeker door hotmail, outlook.com; maar ook door ISP's.

Set Up e-mail with Microsoft Outlook 2007 using IMAP

Zie: POP3 en IMAP instellingen van veel gebruikte e-mail providers

5367f7cb4084b-uitroepteken_02.jpg Maak eerst voor alle zekerheid een back-up van alles wat belangrijks is.5367f7cb4084b-uitroepteken_02.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Wat laat Maar wel bedankt mvd :-)

:-)

@ mvd,

Ja . . . dat is zeker mogelijk.

U kunt in MS Outlook 2007 aan het account het IMAP-protocol instellen.

Het iMAP-protocol wordt nu steeds meer ondersteunt, zeker door hotmail, outlook.com; maar ook door ISP's.

Set Up e-mail with Microsoft Outlook 2007 using IMAP

Zie: POP3 en IMAP instellingen van veel gebruikte e-mail providers

5367f7cb4084b-uitroepteken_02.jpg Maak eerst voor alle zekerheid een back-up van alles wat belangrijks is.5367f7cb4084b-uitroepteken_02.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ mvd,

Wat laat Maar wel bedankt mvd :-)

:-)

Ik neem aan dat het synchroniseren van de e-mailberichten is gelukt xD

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.