Ga naar inhoud

Packet loss en een contstante wisseling van ping


Cemmo

Aanbevolen berichten

Hey, ik heb al een zeer lange tijd erg veel last van mijn internet connectie. Als ik een spel speel dan is er de ene moment niks aan de hand en dan opeens schiet mijn ping omhoog. Na een aantal seconden daalt het en vervolgens schiet het weer omhoog. Dit blijft doorgaan voor een lange tijd tot het een keer normaal doet.

Ik heb de provider gebeld en aan de router kon het niet liggen. Als ik me verbind via een draagbaar hotspot blijkt dat mijn internet verbinding nog steeds stuk is.

Ik heb een aantal virusscans gedaan en heb een aantal dingen gevonden en geprobeerd te repareren maar tevergeefs. Ben hier erg lang mee bezig en heb hier erg lang last van.

Is er iemand die me hiermee kan helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je internet is niet stuk, anders zou je het niet kunnen gebruiken. De meest waarschijnlijke oorzaak is dat er verschillende taken actief zijn die internet gebruiken. Een klassieker is een sociaal netwerk (om geen namen te noemen) of een chat sessie die blijft openstaan terwijl je aan het gamen bent.

Kijk dus eens in je taskmanager welke processen er draaien en actief zijn. Sluit alle taken behalve je game en kijk of het probleem blijft bestaan.

Succes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie,

Zodra dit gebeurd sluit ik zoveel taken af die ik denk te kunnen beeindigen. Het lijkt niet uit te maken welke taken ik allemaal afsluit want de verbinding blijft raar doen. Ik heb meestal niks open staan wanneer ik een game start, soms Skype ik maar dit lijkt niet de oorzaak te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zullen eens proberen meer details over wat er juist op je PC allemaal gebeurd te verzamelen. Kan je het volgende uitvoeren :

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.