Ga naar inhoud

PC kan geen draadloos netwerk vinden.


bramneudt

Aanbevolen berichten

Ik heb net een nieuwe pc gekocht (HP imedia 5000 BE) en wil draadloos surfen op het internet. Het probleem is echter dat de pc geen enkel draadloos netwerk kan vinden. Aangezien ik nu draadloos zit te surfen op mijn laptop (zelfde plaats al waar de pc staat), zou hij dit toch moeten vinden.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is idd een Packard Bell (mijn excuses) desktop. In de winkel zeiden ze dat hij direct draadloos zou kunnen. Weet je waar ik het exacte nummer zou kunnen vinden ik vind hier een nummer SIN PVU33020169430A4652700 en SNID 94304208527 en bij model staat er imedia S3720.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar maar ik vind die PC niet terug.

Heb je er een handleiding bij gekregen?

Kijk eens of je iets over wifi terug vindt.

Anders voer je onderstaande uit:

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onder netwerkadapters zie ik NVIDIA nForce 10/100/1000 Mbps Ethernet staan. Is dit de netwerkkaart?

Ik denk dat het programma dan niet goed werkt...

---------- Post toegevoegd om 17:52 ---------- Vorige post was om 17:44 ----------

Speccy weigert nog altijd de taak te voltooien (zelfs na opnieuw opstarten van pc). Maar ik zie weel dat netwerk ontdekking op uitgeschakeld staat. Misschien ligt het hieraan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.