Ga naar inhoud

pc vindt geen internet verbinding


Aanbevolen berichten

Help, sinds gisteren heb ik geen internet op laptop zowel als geen wifi als met kabel. Voorafgaande heb ik de beveiligng van de provider van ziggo erop gezet en al de beveiligingen die ik eerst had moest eraf gehaald worden. Het downloaden van de beveiliging ging vlekkeloos en daarna had ik geen internet meer op de laptop waar ik de beveiliging heb opgezet. Ik heb gewoon internet

wifi op ipad en mijn telefoon. Ik krijg een melding bepekt internet met een gele ster op de streeptjes van het internet. Het lijk wel op er een blokkade zit of van de provider of de laptop. Ik heb gisteren 1 uur aan de telefoon gezeten van ziggo helpdesk maar heeft niets geholpen zoals reset van modem/router. Ik heb ook het modem zelf nog gereset. Ik heb de firewall uitgeschakeld. Ik het een systeemherstel gedaan maar nee hoor. Wat kan het zijn waarom ineens mijn pc geen verbindinlg maakt. Zit er misschien een virus op mijn pc die deze blokkade veroorzaakt. Wie weet raad maar niet te ingewikkeld want ik ben echt een leek wat betreft technische aspecten. Alsvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het probleem is dus begonnen na de installatie van de ziggo beveiliging.

Een systeemherstel naar een herstelpunt voor de installatie van de ziggo beveiliging heeft niets opgeleverd.

Kan je het systeemherstel ongedaan maken en dan de ziggo beveiliging weer verwijderen?

Wat had je voordien van beveiliging?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.