Ga naar inhoud

printen en scannen hp officejet


Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb een hp officejet 4500 desktop printer, jammer genoeg lukt het mij niet om te printen of te scannen met deze. Bij problemen staat er op dat er geen stuurprogramma is en ik heb deze al gezocht en geinstalleerd maar het lukt nog steeds niet:dong:. Iemand die kan helpen voor het printen en scannen? Thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je eerst begonnen met de installatie van de software alvorens de printer aan te sluiten?

Je mag de printer pas aansluiten op het moment dat er om gevraagd wordt tijdens de installatie.

Heb je de correcte software gedownload?

Je kan die downloaden via deze link (klik erop), je moet wel de correcte Windows versie nog selecteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er nog software van de printer op verwijder die dan eerst via start-> configuratiescherm-> programma's en onderdelen ( of software).

Welke Windows gebruik je?

Als je de USB- kabel insteekt wordt er dan gevraagd om de printer aan te zetten?

Normaal krijg je een melding op je scherm dat er nieuwe hardware gevonden is, zie je die verschijnen?

Werkt je USB- poort wel?

Heb je een nieuwe installatie van Windows uitgevoerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er nog software van de printer op verwijder die dan eerst via start-> configuratiescherm-> programma's en onderdelen ( of software).

Heb je een nieuwe installatie van Windows uitgevoerd?

Op bovenstaande kwam nog geen antwoord.

Zorg dat de printer NIET aangesloten is op je PC.

Verwijder dan bij apparaten en printers de aanwezige HP printer.

Kijk via start-> configuratiescherm-> programma's en onderdelen na of er software van je HP printer staat.

Verwijder die dan.

Start dan de software op van je Printer, sluit de printer pas aan als er om gevraagd wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag glen666benton,

Heb je de printer/ scanner terug aan de praat gekregen?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen… :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.